Kuantum teorisi, atomaltı parçacıkların davranışlarını açıklamak için kullanılan bir teoridir. Bu teori, doğanın en temel parçacıklarının nasıl etkileşime geçtiğini ve hareket ettiğini anlamamıza yardımcı olur.
Benim anlamak istediğim nokta ise, kuantum teorisinin nasıl çalıştığı ve temel prensiplerinin neler olduğudur. Özellikle, kuantum fiziği konusunda neden bu kadar ilginç ve karmaşık olduğunu merak ediyorum.
Kısaca, kuantum teorisi nedir ve nasıl çalışır? Bu konuda daha fazla bilgi edinmek istiyorum. Teşekkürler!
