Kuantum fiziğinde, dalga-parçacık ikiliği, bir parçacığın hem dalga hem de parçacık özelliklerine sahip olması durumunu ifade eder. Yine de, bu kavramın tam olarak ne anlama geldiğini ve nasıl işlediğini tam olarak anlamak istiyorum. Dalga-parçacık ikiliği konusunda daha fazla bilgi alabilir miyim?
