Fizikte momentum, bir cismin kütlesinin hızıyla çarpımına denk gelen bir büyüklüktür. Yani bir cismin momentumu, hızı ne kadar yüksekse ve kütlesi ne kadar büyükse o kadar fazla olacaktır.
Ben de yeni başlayan bir kullanıcıyım ve momentum konusunu daha iyi anlamak istiyorum. Bu konuda öğrenmek istediğim şey, momentumun nasıl hesaplandığı ve bu hesaplama işlemi sırasında nelere dikkat etmem gerektiği.
Kısacası, momentum kavramını daha iyi anlamak ve hesaplama yöntemini öğrenmek istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
